• بهترین  مواد کراتین‌ مو  ازنگاه مشتریان و سالن داران

    در این مطلب سعی داریم کراتین‌های با درصد بالایی از صافی و ماندگاری طولانی در کنار درصدمطلوبی  از احیا مورد برسی قرار دهیم هنگامی که صحبت از احیا در کراتین ها می‌‎شود قطعا مواد  وفرمولاسیون عالی محصولات  است که یکه تازی میکند این مواد حاوی درصد بالایی از مواد مغذی پروتئین،ویتامینها،ومواد عالی هستند که به رشد و تقویت‌موها کمک شایانی می‌کنند همچنین کمپانی‌های مطرح دنیا در زمینه کراتین با ترکیب و فرمولاسیون

    خاص سعی بر این داشته اند تا موادی چون فرمالدئید را به مقدار بسیار پایین لحاظ کنند خب همه ما می‌دانیم  فرمالدئید یک ماده شیمایی است که بخش مهمی از صافی مو را عهده دار است  در واقع فرمالدئید با مواد دیگری مانند گلوتارآلدئید و سیستئین ترکیب می شود تا باعث شکستن پیوندهای داخلی موها و صاف شدن آنها شود

    کراتین مو چیست

    کراتین مو یک روش درمانی  برای صاف کردن موهاست. در این روش، مواد موجود در کراتین به صورت  خاصی روی موها  اعمال می شود که باعث شکستن پیوندهای داخلی موها و صاف شدن آنها می شوند. کراتین یک پروتئین طبیعی در موها و پوست است که موها را از داخل تقویت می کند. در روش کراتین مو، ماده کراتین مصنوعی به موها اعمال می شود که در نتیجه آن موها نرم، صاف و براق می شوند.

    در ادامه به برسی 7 کراتین پر استفاده  خواهیم پرداخت.

    کراتین  بوتانیکس پرایم :

    کمپانی پرایم همیشه جز برترین تولید کننده های مراقبتی و زیبایی مومی‌باشد چرا که بوتاکس پرایم نیز جز بهترین بوتاکس های موجود در بازار است   کراتین بیو تانیکس پرایم  کراتین بایو تانیکس پرایم با فرمولاسیون منحصر به فرد خود موهای موج ، فرفری و سخت را کاملا صاف می‌کند

    میتوان گفت کراتین بایو تانیکس با فناوری FORCE-PLASTIA و ترکیب هیدروژن با PH اسیدی  یکی از بهترین درمان‌ها برای مو  روشن بدون از دست دادن رنگ و یا به وجود آمدن زردی  در مو میباشد.

    مواد و فرمول کاملا آزمایش شده این محصول حاوی مواد مغذی برای بازیابی کامل صافی و تغذیه سلول‌های مو می‌باشد

    از طرفی عاری از مواد شیمیایی و آسیب دهنده به مو  و درخشندگی، نرمی و سلامت را برای مو

    را می‌توان از ویژگی‌های مثبت پک کراتین بایو تانیکس دانست.

    ترکیب فنلی که از متابولیسم (فرآیند‌های شیمیایی برای حفظ و سلامت سلول‌ها انجام می‌شود) ثانویه گیاهان به دست می آید. به عنوان پلیمرهای محلول در آب که پروتئین ها را رسوب می دهند، تعریف می شوند. خواص دارویی: آنتی اکسیدان، قابض، هموستاتیک، سیکاتریزانت، ضد عفونی کننده از جمله. مسئول عدم تعادل زنجیره های گوگردی است، اجازه می دهد تا شکل طبیعی مو را تغییر داده و آنها را پس از کشش مکانیکی صاف نگه می دارد. لاکتیک: مقاومت زنجیره کراتین را کاهش می دهد و شکل جدیدی به رشته مو می دهد. عامل جداکننده، تنظیم کننده pH و عامل اسیدی. هیالورونیک: اثر ضد پیری. شکاف‌های کوتیکولی را پر می کند. یک لایه خارجی تشکیل دهید که به حفظ هیدراتاسیون کمک می کند. همچنین  یکپارچگی الیاف و مویرگ‌ها کمک می کند. ومو را سالم، با ظاهر طبیعی، انعطاف پذیر و بسیار روشن نگه می دارد.کراتین نیز که این یک پروتئین فیبری سه بعدی است که از حدود 21 اسید آمینه تشکیل شده است، و یک تغذیه اصلی برای مو به حساب می‌آید.

     

    کراتین لونیکس:

    کراتین اورجینال لونیکس

     

    کراتین محبوب برزیلی لونیکس سرشار از مواد مغذی و دانه های روغنی با فرمولاسیون خاص و ترکیباتی کاملا ارگانیک می‌باشد. طبق برسی استفاده بسیاری از مشتریان و فروشندگان این محصول صافی  100 درصدی درکنار احیای فوق العاده بالا  را دارد  سرشار از آنتی اکسیدان‌های موثر جهت از بین بردن رادیکال های آزاد مو و ایجاد لایه محافظ برای جولگیری از آسیب‌های خارجی از ویژگی و قدرت کراتین لینوکس است که درکنار ترکیبات و روغن‌های طبیعی مو را کاملا آبرسانی ابریشمی و صافی یکدستی به موها می‌دهد. فرمولاسیون فوقالعاده کراتین لونیکس یک درمان عالی برای از بین بردن موخوره،شکستگی و آسیب دیدگی است.

    کراتین مو لونیکس  جز دسته‌کراتین‌های با فرمولاسیون  کاملا حرفه‌ای است که در کنار این  ترکیبات  حرفه ای  استفاده از آن ساده بوده و حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.  این محصول یکی از گزینه‌های بسیار مناسب کراتین تراپی  برای آن دسته از موهای  با حجم بالا که سخت وپیچ خورده  هستند که نتیجه پس از کراتین تراپی با محلول کراتین  با هدف نفوذ به مواد درمانی و صاف کننده به عمق کوتیکول مو و تحریک آن باعث جذب شدید مواد به مو و در نتیجه  حجم موها کاسته شده و صافی نزدیک به صد درصدی درخشندگی و ابریشمی را برای موها به ارمغان می‌آورد.

    کراتین هنوما

    نانو-کراتین-قهوه-هونماpng

    نانو کراتین قهوه تلخ هنوما با ترکیب عصاره قهوه و فناوری نانو در کنار فرمولاسیون پلیمیر کاتیونی و امینو اسیدها سبب شده موها در کنار صافی بسیار بالا 95 درصدی احیا و باز سازی شده هنوما قهو با تاکید بر عصاره قهوه به دلیل   اینکه عصاره قهوه یکی از مواد طبیعی است که به طور گسترده در صنایع زیبایی و مراقبت از موها استفاده می شود. این عصاره شامل ترکیباتی همچون کافئین، اسید کلوروژنیک، کراتین، پلی‌فنل ها، مواد معدنی و ویتامین‌های گروه B می باشد.

     

    استفاده از عصاره قهوه برای موها به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای استفاده از عصاره قهوه برای موها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

    تقویت رشد موها: ترکیبات موجود در عصاره قهوه، به رشد موها کمک می کند و می تواند برای افرادی که به مشکل ریزش مو روبرو هستند، مفید باشد.

     

    تغذیه و تقویت موها: عصاره قهوه با ارائه ترکیبات مختلف به موها، آنها را تغذیه و تقویت کرده و باعث افزایش قدرت و حجم آنها می شود.

     

    حفظ رطوبت مو: عصاره قهوه می تواند به موها کمک کند تا رطوبت خود را حفظ کرده و از خشک شدن آنها جلوگیری کند.

     

    افزایش براقیت و طراوت مو: ترکیبات موجود در عصاره قهوه، با تغذیه موها و جلوگیری از آسیب دیدگی آنها، باعث افزایش براقیت و طراوت آنها می شود.

     

     

    کراتین سنیوریتا

    کراتین سنیوریتا سبز

    کراتین سنیوریتا محصول دیگر از مهد کراتین جهان  برزیل می‌باشد این محصول فاقد فرمالدئید است و با ترکیباتی  طبیعی  به بافت مو نفوذ کرده و سبب صافی موها می‌شود  . به دلیل وجود فرمولاسیون طبیعی این محصول را برای بانوان شیرده و باردار توصیه می‌کنند از ویژگی های  فوق العاده کراتین سنیوریتا میتوان  به صافی بسیار خوب در حد ریباندیگ  با ماندگاری بسیار بالا آن البته توجه داشته باشید که مراقبت های درمانی چون استفاده از  شامپوهای تقویت کننده و ماسک های تثبیت بعد از حمام به ماندگاری بیشتر صافی بعد از کراتین کمک بسیاری می‌‌کند.استفاده از کراتین سنیوریتا برای کراتین تراپی در خانه نیز پیشنهاد می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای