•  

     

    بوتاکس مو با پر کردن بخش‌های آسیب دیده قشر مو، کاهش پرز و ایجاد یک سطح صاف، سبب ترمیمی  در بخش کوتیکول مو  می‌شود درمان های بوتاکس مو عموماً شامل استفاده از یک محلول با تغذیه عمیق می شوند که حاوی مخلوطی از پروتئین ها، اسیدهای آمینه و دیگر مواد مغذی است که به تعمیر و بازسازی موهای آسیب دیده کمک می کند. این مواد روی موها به مدت مشخصی روی باقی می ماند تا مواد مغذی در ساقه مو نفوذ کرده و جادوی خود را به کار بگیرند.

    نتیجه آن موهایی است ضخیم تر ،   ، صافتر ، نرمتر  و درخشان تر است همچنین ، درمان بوتاکس مو می تواند به تقویت موها و محافظت آنها در برابر آسیب های آینده کمک کند.

    اگر چه درمان بوتاکس مو یک گزینه درمانی نسبتاً جدید است، اما به سرعت محبوبیت خود را در بین افرادی که به دنبال یک روش غیر تهاجمی برای بهبود سلامت و ظاهر موهای خود هستند، پیدا کرده است. این گزینه درمانی ایمن و موثری محسوب می شود و نتایج آن  هفته تا چند ماه طول کشیده و به فرد و نوع موی آنها بستگی دارد.

    درمان بوتاکس مو به عنوان یک پرکننده عمل می کند، این درمان با جایگزینی/پر کردن لایه‌های از دست رفته کوتیکول، ایجاد یک سد محافظ، پوشش دادن به ساقه مو، چسباندن لایه‌های کوتیکول به پایین، و به‌طور موقت پر کردن/جایگزین کردن کوتیکول‌های از دست رفته، به موها آبرسانی می‌کند. اساساً، درمان بوتاکس مو حالت دهنده عمیقی است که در بازگرداندن مو به زیبایی جوانی آن عمل می کند.

    در ادامه به 6  بوتاکس پرطرفدار از نگاه مشتریان خواهیم پرداخت

     

    بوتاکس ای جی مکس رادیانس

    بوتاکس مو ایجی مکس رادیانس

    بوتاکس ای جی مکس   محصولی برزیلی  که محبویت بسیار بالایی را درمیان سالن دارن و مصرف کنندگان دارد نتیجه کار و ماندگاری  اجی مکس فوق العاده است   احیایی 100 درصدی و با چاشنی صافی 60 درصد میتواند هر زیباجویی را راضی و خرسند کند همچنین این محصول دارای بو و گاز خیلی کم و بدون نیاز به قرنطینه با شاین  و ابریشمی شکفت انگیزی لبخند رضایت را برای  مصرف کننده به ارمغان می‌آورد  نکنه بسیار مهم فرمولاسیون ای جی مکس به دلیل پایین بودن مواد شیمیایی فرمالدهید برای بانوان شیر دهد و یا خانوم های باردار بسیار مناسب است

    بوتاکس  پرایم

    بوتاکس بیوتانیکس پرایم

    بوتاکس پرایم محصولی از مهد درمان و زیبایی مو کمپانی پرایم همیشه محصولاتی بی نظیر را روانه بازار می‌کند کراتین بیوتانیکس پرایم جز محبوب ترین مواد کراتینی است با خروجی کار و صافی فوق العاده  حال  بوتاکس پرایم  نیز حرفی برای گفتن دارد کیفیت فوقالعاده  در کنار ترکیبات و فرمولاسیون عالی ب کمپلکس مو یا فیبر مو را پر کرده  و  درمانی قطعی برای موخوره و وزی مو است پرایم موها را درمان نرم و درخشان می‌کند ویژگی اصلی این محصول درمان خشکی مو با آبرسانی فوق العاده آن است .

     

    نانو بوتاکس ریچی

    نانو بوتاکس پریمیوم ریچی

    نانو بوتاکس ریچی  محصول برزیلی و محبوب و پر مصرف سالن داران به دلیل نتیجه کار فوق العاده آن بوتاگس ریچی با تکنولوژی نانو و فرمولاسیون  خطیر  به صورت حرفه ای درمانیست برای موهای که در اثر دکلره  رنگ و مواد شیمیای دچار خشکی وزی و موخوره شده اند را ترمیم و باز سازی میکند مواد بوتاکس ریچی به عمق بافت‌های مو نفوذ کرده و پر کردن قسمت های آسیب دیده مو ها راحیا می‌کند بوتاکس ریچی مناسب آن دسته از افرادی است که موهای شکننده و خشک و وز دارند بوتاکس ریچی حاوی ترکیباتی چون پروتئین گندم و ابریشم ویتامین ها از جمله ویتامینB5 روغن خاویار و  و امینو اسیدها تشکیل شده است .

     

     بوتاکس لونیکس

    بوتاکس لونیکس

    بوتاکس لونیکس نیز همچون کراتتین لونیکس در زمره بهترین ها قرار دارد چرا که نتیجه کار فوقالعاده ایی را ارائه میدهد بوتاکس لونیکس مو را درمان کرده و ساختار مو را بازسازی می‌کند لونیکس  با فرمولاسیون کاملا ارگانیک مناسب بانوان شیرده و باردار می‌باشد همچین این فرمولاسیون کاملا مناسب برای موهای خشک آسیب دیده در اثر مواد شیمیایی چون دکلره مواد شیمیای آلودگی ناشی از اثرات دود و آلاینده و یا هر چیزی که بخش کراتینی مو را تحت تاثیر و آسیب قرار دهد بازسازی و درمان می‌کند.

     

    بوتاکس ناتوریزا

    بوتاکس هویج ناتوریزا

    بوتاکس هویچ ناتوریزا  محصوی از کمپانی برزیلی ناتوریزا  با عصاره طبیعی و  بدون فرمالدئید و مشتقات  بدون قرنطینه و  کاملا مناسب برای بانوان باردار می‌باشد بوتاکس ناتوریزا حاوی عصاره هویج است از جمله ویزگی های هویج برای مو

    هویج حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین A، کراتین، پتاسیم و فسفر است که می‌توانند به سلامت مو کمک کنند. در زیر برخی از خواص هویج برای مو آمده است:

     

    • تقویت مو: ویتامین A حاضر در هویج می‌تواند به تقویت ریشه‌های مو کمک کند و به رشد سریع تر موها کمک کند.
    • بهبود سلامت پوست سر:  عصاره هویج می‌تواند به بهبود سلامت پوست سر کمک کند و به آسیب‌های موجود در پوست سر از قبیل خشکی، التهاب و شوره‌های سر کمک کند.
    • حفاظت از موها در برابر آسیب‌های محیطی: هویج حاوی آنتی اکسیدان‌هایی مانند کراتین است که می‌تواند موها را در برابر آسیب‌های محیطی مانند آفت‌ها و آلودگی‌ها حفاظت کند.
    • روشن کننده مو: هویج حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین A است که می‌تواند به روشن کردن موهای تیره کمک کند.

     

     بوتاکس فلوراکتیو :

    بوتاکس فلوراکتیو

    محصول برزیلی دیگری که موها را ترمیم و تقویت  وابریشمی  می‌کن بوتاکس فلور اکتیو است این محصول حاوی اوناع ویتامین های مغذی چون K,C,B,A برای مو  روغن های گیاهی با هیدراتاسیون بسیار بالا  جهت آبرسانی موها   و همچنین دارای تانن پلاستیا تولید و عرضه شده است بواتکس فلور اکتیو احیایی با درصد 95  را برای موها محیا می‌کند این احیا در کنار صافی 50 درصدی سبب شده بوتاکس فلور اکتیو جزء دسته های محبوب بوتاکس  قرار گیرد  .

     

     راهنمایی خرید :

    بوتاکس های معرفی شده از نگاه مشتریان و میزان محبوبیت آن هاست قبل از خرید بوتاکس حتما نوع موی خود را سنجیده و بامتخصصان درمیان بگذارید تا بهترین نتیجه را از محصول بگیرید ضمنا حجم مواد تاثیر مستقیقمی بر قیمت  محصول دارد از طرفی دیگر با توجه به وجود اجناس تقلبی حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید فروشگاهای که هم تضمین اصالت کالا و هم قیمت مناسبی داشته باشند .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای